This store requires javascript to be enabled for some features to work correctly.

HRS - 2018-22 Honda Accord LED Tail Lights - V4

Sale price

Regular price €284,95
( / )
Shipping calculated at checkout.

Pickup available at HIREV SPORTS

Usually ready in 24 hours

View store information

Light Smoke Clear

HIREV SPORTS

Pickup available, usually ready in 24 hours

4103 Lindbergh Drive
Suite A
Addison TX 75001
United States

+17739683799

 

HRS – 2018-22 Honda Accord LED Tail Lights - V4

Plug and play with the NEW POWER ON ANIMATION.

Comes in Black/Smoke and Red.

Professional installation is required. Complete set (4 Pieces)

Boxed Content: 4 Pieces Tail Lights Complete Wiring Harness

PLEASE NOTE THE FOLLOWING:

  • Aftermarket taillights may create some interference with your FM/AM Radio. This may include static on certain or all stations.
  • After removing the original tail lights, the plastic inserts (shown in the picture below) become loose and your new light may not sit flush. This is completely normal unless you replace the plastic inserts. Such issue is not covered under the warranty.

 hirev sports

INSTALLATION VIDEO ON HOW TO INSTALL AND FIT THE TAIL LIGHTS

 hirev sports

DISCLAIMERS

User installs at own discretion. Before purchasing our product, we recommend reading OUR POLICY.

Please note, aftermarket taillights may create some interference with your FM/AM Radio. This may include static on certain or all stations.

FOR ANY ISSUES SUCH AS CONDENSATION OR LED, CUSTOMER MUST PROVIDE US A PICTURE OF THE SERIAL NUMBER WITH BARCODE WHICH CAN BE FOUND ON THE BACK SIDE OF THE TRUNK LIGHT AND OUTER TAIL LIGHT. SAMPLE PICTURE BELOW. PICTURE MUST LOOK LIKE THIS OTHERWISE THE MANUFACTURER WILL NOT APPROVE A REPLACEMENT.

Customer Reviews

Based on 157 reviews
94%
(148)
3%
(4)
2%
(3)
0%
(0)
1%
(2)
J
Julio Rivera (Pawtucket, US)
Horrible customer service

horrible customer service I called with a problem one of the taillight arrived defective and he told me that he could not help me when the defect is inside the light, I paid $400 now he wants to charge me $150 to replace the light

Hello Julio, we understand your frustration but as we explained to you when you called in. Since you did not notice any damage until after you had already installed the tail lights on your car and went out later to your vehicle. There is no way for us to verify if they arrived with any damage. We did advise your our policy states the tail lights need to be inspected for any defect or damage before they are installed. We did offer to sell you a replacement piece as a courtesy if you wanted to replace it.

D
Devindra Sooklall (Brooklyn, US)
TERRIBLE CUSTOMER SERVICE

My rear signal started working improperly -I provided video evidence to hirev, and they stopped responding to communications for a warranty replacement (presumably because they'd rather let my warranty expire than replace an obviously faulty product). Absolutely shameful

Davindra,
This is a very unfair review. It took you 7 months to provide us a serial number but you need resolution within 24hrs. We did receive your inquiry and asked you for a video clip. The link you provided to us is not working. You will receive an email from us on Monday with further instruction. Do not worry, your issue will be resolved.

J
John Wheeless (Belton, US)
Fitment is ehhhh, not perfect for sure.

There is a reason you find info of the fitment being off on the V4 taillights. After contacting HiRev I was sent a YouTube video. Spent 45 minutes trying to get it to fit “better”. I can live with it but hopefully water doesn’t get in the cracks.

Hello John,
Thank you for your review. We installed the lights on at least 4 Accords and the installation and fitment was on the dot. Did you look at the installation video on our YouTube?

D
Darrin LeRoy (Irwin, US)
Fitment needs some work.

The product itself is great but the fitment needs work. The side wrap around area is was way beyond the body lines. And when I went put in the side clips, a shard for the lense chipped off since it was above the body line and not within the recess area.

A
Anonymous
Review

Shipment that was received was incorrect so I do not have my product as of yet to be able to review this item. It’s a lot of money to have to wait but I was contacted and asked if I wanted a full refund or to wait. I chose to wait for the next shipment to come in. I wish there was a way to avoid this because it puts me and probably others waiting over 2 months to receive product. I will not base my further purchasing with this company off this but I have to be honest in order for this issue to be addressed

C
Colston Ames (Kansas City, US)
4v lights

They scratch fast but besides that they are super easy to install and look great

J
Jordan Hammond
Nice LookIng Taillights

I bought these for my 2021 Accord Touring in red. These are some really nice looking lights. The install was pretty easy and it only took me an hour and a half. Also, I don’t experience any AM or FM radio interruption or static as is stated. The fitment isn’t 100% as the left inner taillight sticks out about a quarter inch past the outer taillight where they meet. This isn’t an issue on the drivers side taillight. Other than that, they fit very well. One thing to note, the startup animation only initiates when the car thinks it’s dark enough outside when unlocking it and the headlights turn on which doesn’t bother me. Overall, I’m happy with my purchase and would recommend these lights. It gives the car a nice look.

A
Alexis
Review

Amazing get so many amazing compliments about these taillights, only problem is I’ve had mine for about 1 month and a half and it is already getting little foggy spots if anyone knows why I dont

A
Austin
Review

Thanks!

N
Nel Ayala (Brooklyn, US)
Awesome tail lights

Recommend